Toerfietser Weblog

Volgt de fietsbelevenisen van Hans de Groot,
toerfietser sinds 2003.
Ik fiets om te bewegen,om te genieten van de geleverde prestaties, om samen tochten te maken, om nieuwe wegen te ontdekken en om van de natuur te genieten.

vrijdag 5 april 2013

Bicycle Repairman

Elke top fietser heeft natuurlijk z'n eigen mecanicien laten we dat voorop stellen, ik dus ook.
Tijdens de Politietocht van deze week (waarover later meer) merkte ik dat de aandrijving van mijn Wilier niet zo gladjes meer liep en ondanks dat ik net behoorlijk heb geïnvesteerd in gereedschap, zodat ik de vervanging ook eens zelf kan uitvoeren, moest ik door tijdgebrek toch weer een beroep doen op mijn persoonlijke mecanicien (om de identiteit van mijn rijwielhersteller te garanderen noem ik hier geen namen)

Zo kwam het dat ik donderdagochtend mijn fiets bracht, samen met een cassette en een ketting, en een uurtje later alweer het bericht ontving dat het klusje geklaard was (inclusief een nieuw gemonteerd voorblad). Kijk....... en dat zijn nog eens fietsenmakers !
Komende zaterdag fiets ik dus weer iets geruislozer mee.
Speciaal voor mijn persoonlijke mecanicien de volgende ode aan alle snelle fietsenmakers van het land;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten